Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inArd, Josh
TitelGrounding an ITA Curriculum: Theoretical and Practical Concerns.
QuelleIn: English for Specific Purposes, 8 (1989) 2, S.125-38Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterCommunicative Competence (Languages); Curriculum Development; English (Second Language); Foreign Students; Graduate Students; Higher Education; Program Development; Second Language Learning; Teaching Assistants; Teaching Skills; Training Methods
AbstractThe design and implementation of successful international teaching assistant (ITA) training curricula require careful simultaneous attention to intertwining theoretical and practical questions encompassing abilities of successful ITAs, correlates of successful teaching, acquisition of discourse skills, and program marketing and operational issues. (Author/CB)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: